دلارا

جذاب ترین اشعار بانوی دوست داشتنی دل آرا شرکا

دلارا

جذاب ترین اشعار بانوی دوست داشتنی دل آرا شرکا

دلارا _ شرکا _ شاعر محبوب دلها

وه که چه آسمان دل آراست

با وجود آن سنجاقک های زیبا

در آن چمنزار سرسبز رویا

شده بود مفتون دلم

در چرخش و رقصیدن های

آن سنجاقک های

رنگارنگ زیبا

 ( دل آرا شرکاء )

 


گر جدا می شد

عاشق از معشوق

جدا می شد

شاپرک هم از معشوق

همچون آن شاپرک عاشق

گشتم به دورت دل آرا

می سوزد و نرم میشود

قلب عاشق من دل آرا

در میان آن حرارت

عشق سوزان تو

اکنون دل من

الماسی ست سرخ

در میان همه قلب ها

( دل آرا شرکاء )

 

وه که چه آسمان دل آراست

با وجود آن سنجاقک های زیبا

در آن چمنزار سرسبز رویا

شده بود مفتون دلم

در چرخش و رقصیدن های

آن سنجاقک های

رنگارنگ زیبا

 ( دل آرا شرکاء )

 


گر جدا می شد

عاشق از معشوق

جدا می شد

شاپرک هم از معشوق

همچون آن شاپرک عاشق

گشتم به دورت دل آرا

می سوزد و نرم میشود

قلب عاشق من دل آرا

در میان آن حرارت

عشق سوزان تو

اکنون دل من

الماسی ست سرخ

در میان همه قلب ها

( دل آرا شرکاء )



شاعر محبوب دلها
شاعر محبوب دلها بانو دلارا شرکا
دلارا
دلارا شرکا
شعر ناب بانو دلارا شرکا
شاعر زن محبوب بانو دلارا شرکا
delara shoraka
delara
auv nghvh av;h
شعر زیبا احساسی بانو دلارا شرکا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد